zaterdag 26 april 2014

Zwervend ziel

Ze zeggen over hem
Hij is zo lief
Hij luistert goed
Hij zegt precies de juiste dingen 
op de momenten dat hij het zeggen moet

Hij is zo aardig
zo fucking attent
Hij bezit eigenlijk alle eigenschappen die ik zoek in een ideale vent

Ze zeggen over hem
Hij is zo kalm
Zo fucking relaxed
Hij brengt een bepaalde rust met zich mee en kent volgens mij geen stress

Hij weet wat er speelt in mijn gedachten 
Voelt me aan
maakt me blij
Deze random motherfucker 
is zowel grappig als boring tegelijk

Ik zie hem elke dag
kom hem elke dag tegen deze man

Hier en daar 
grijze haren op zijn ziel zo oud
gebukt lopend 
met een spiegel waarachter hij zich verborgen houdt

Daarin laat hij mensen kijken 
in de hoop dat ze zien 
wat ze van zichzelf zijn vergeten
Dat ze veel mooier zijn dan ze denken te zijn en dat ze dat aan de hele fucking wereld mogen laten weten

Hoe hij er zelf uitziet 
Wat hem bezighoudt
Wat voor last hij draagt

Slechts een aantal mensen 
is het gelukt om er achter te komen
Slechts een aantal die het weten

Voor de rest
Onbegrepen

-spatiebalk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten