woensdag 27 november 2013

Hanepoten

Gestapelde onrust
leidt tot een wirwar aan fragmenten
die zich zonder geluid afspelen in mijn hoofd

Spanning opgebouwd
door alleen maar indirect te communiceren
heeft mijn gevoelens dusdanig verdoofd

Alle info in mijn leven
enkel en alleen verkregen
door teksten te lezen tussen de regeltjes door

Vermoeiend
om te luisteren naar dingen
die nooit worden gezegd maar wel door mij worden gehoord

Ik stap er vanaf,
loop er langzaam van weg,
wil door niemand meer worden gestoord

Ik ga door,
Ik klim,
ik rol,
kijk meer naar de witregels in mijn hoofd

Zandzakken
die me onbewust laag houden
werp ik één voor één overboord

Ik ben spatiebalk

Die grote centrale knop, dwarsliggend,
onderaan mijn toetsenbord

Onopvallend, onderscheidend,
beseffend dat je daar moet zijn waar je hoort

Zonder druk, altijd rustig,
terwijl hij telkens onder de duim wordt geboord

Fuck it mensen
de tijd is nu om te doen waar je altijd al van hebt gedroomd

Wees markr in muziek
en spatiebalk in tekst en woord


moluxious

Geen opmerkingen:

Een reactie posten